středa 7. května 2008

Kopírování


Jako první úkol jsem do malování zkopírovala kapelu.








Další úkol byl napsat složitý úkol do kalkulačky. Tenhle úkol jsem plnila s Markem.



Potom jsem zkopírovala a za každou sloku dala refrén.











To to je něco málo z našeho atlasu hub. Hledala, psala a maloval jsem ho spolu s Pavlem, Markem a Honzou.








Společně s Jankem jsme psali a malovali větu s obrázky.









Tady jsem si konečně sama vyhledala a zkopírovala článek z naší stránky www.cr.ic.cz jestli chcete tak se na ní můžete také kouknout.










Také sama i když mi trochu pomohl můj brácha, jsem nakreslila a zkopírovala dlaždice.







Tady jsme společně s Markem psali, vymýšleli a hlavně kopírovali, jak Hela jela na tábor. Celkem se nám to vydařilo.









Také jsem psaliakalendář měsíce ledna.












No a předposlední úkol jsme psali také v týmu. Měli jsme nakreslit panelák. Tvořili jsem ho s Markem a Honzou.











Daší a taky poslední úkol byl vybarvit Karkulky. Barvila jsem ho s Honzou a Markem.

2 komentáře:

  1. V kopírování ti ještě chybí píseň, kalkulačka a kapela. Až doplníš, dej mi vědět na mail.

    OdpovědětVymazat